LoOkMeN
Today, i bkk pose kt Masjid. best..mkanan nyer sdap2..mcm2 mknan ader.. bkn tuh jerk..dpt knl antara sesama umat islam..ader bdak dr UKM laaa..dr UIA la n ader dr UITM..so borak2 dgn diorang..AWEK dtg pown ramai..hahahhaa=p hmm...mmg best laaa..esk nk gie lg..sape nk join? bkn dtg masjid just nk mkn sedap jerk taw..dtg masjid beramal..bkn melantak! hahahaha=p sengal2..lalalala~


pakcik2 tgh mkn ape tuh? cm sdap jerk..lalalala~

aku maen snap jerk pic bdak ukm nih..xnk kantoi..aku amek dr bwh..hahahaha=p


Haaaaaa td solat witir ader doa qunut..coz dh 10 mlm terakhir..sabtu pg ader qiyamullail..so, mlm tuh aku nk minx mcm2 kt ALLAH..mcm2 solat sunat kite boleh buat..so jgn lepas kn peluang anda yeee..solat sunat hajat, taubat, tahjud, tasbih, n mcm2 lg la..tp mlm sblom nk wt qiyamullail tuh kne tdo dulu..xkesah la tdo sejam ker 1 minit ker? 1 saat pown boleh gk...hahaha..asl kn tdo..hahahaha=p jgn tdo smpai x bgn plak..tuh dh laen name nyer..hahahhaa=p

So, esk mlm aku tdo kt masjid..dgn jiran2 ku..lalalala~ mlm tuh nk wt pe ek?jeng3..merayau dulu laaa..hahahaha=p member aku ckp..mlm tuh nk wt keje jahat..maen mercun n baling kt kete org..perghhh kjam gler member aku nih..then dia ckp...alaaaaaa mlm wt jahat..esk kn nk solat sunat taubat n sume tuh..so leh la bertaubat..ader masa lg..rilex laaa..tuh member aku ckp..sengal gk kn dia tuh..hahahaha=p

0 Responses